ایده و خلاقیت

پسرها از چه دخترایی خوششان می آید و ازدواج میکنند؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲۵
۳.۴

دانستن این که پسرها از چه دختری خوششان می آید یکی از دغدغه های ذهنی دختر خانم ها است. در این مطلب مشخصات دختر ایده آل برای ازدواج را گفته ایم. پس همراه ما باشید.

یکی از دغدغه‌هایی که دختر خانم‌های جوان با آن درگیر هستند، دانستن این است که پسرها عاشق چه تیپ دخترهایی می‌شوند و داشتن چه ویژگی‌هایی شانس آشنایی و ازدواج را در آن‌ها بیشتر می‌کند. خب قطعا، پرداختن به چنین موضوعی کمی مشکل است. اما باتوجه به شناخت روانشناسانه، قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پسرها با چه دختری ازدواج میکنند و چگونه باید یک آشنایی موفق را تجربه کرد و در نهایت به ازدواج و تشکیل خانواده رسید؟

پسرها با چه دختری ازدواج میکنند؟ چگونه باید با پسر خوب آشنا شد؟ مدیریت روابط عاشقانه و ازدواج چگونه است؟ در ادامه، پاسخ این سوالات را درمی‌یابید.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

چطور شرایط ازدواج را فراهم کنید؟

ازدواج دختر و پسر

ازدواج و تشکیل خانواده، یکی از مراحل شیرینی است که در دنیای جوانی تجربه می‌کنید. معمولا، زمانی که از سن بلوغ گذر می‌کنید و افکار و اعتقاداتتان سمت و سوی درستی می‌گیرد، شخصیت درونی‌تان ساخته می‌شود. با ثبات این شخصیت و جهت گیری اهداف در زندگی، می‌توانید درمورد ازدواج و تشکیل خانواده فکر کنید. معمولا، بنابر عرف و رسم و رسومی که در ایران داریم، آقا پسرها برای آشنایی و ازدواج پیش قدم می‌شوند. این آشنایی گاهی از سوی خانواده و یا دوستان و آشنایان انجام می‌شود و به‌صورت معرفی، شروع می‌گردد. آشنایی دختر و پسر اولین قدم برای تشکیل خانواده است. اما چطور باید شرایط رسیدن به ازدواج را فراهم کرد؟ پسرها با چه دختری ازدواج میکنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر فرد، براساس علایق، اعتقادات، خط قرمزها و سبک زندگی موردنظرش، به‌دنبال شریک زندگی می‌گردد. پس قانون قطعی را نمی‌توان برای همه درنظر گرفت. اما نکات مهمی برای این موضوع وجود دارد که باهم بررسی می‌کنیم.

 

حتما بخوانید: هر آنچه که باید در مورد طرح ازدواج آسان بدانیم

 

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند؟

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند؟

یکی از رایج‌ترین سوالات ذهنی خانم‌ها این است که پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند؟ چه اتفاقی در ذهن آن‌ها می‌افتد که به این نتیجه می‌رسند که وقت ازدواج است؟ درواقع، پسرها زمانی می‌توانند برای ازدواج فکر کنند که شرایط نسبی برای تشکیل خانواده را داشته باشند. تهیه مسکن، درآمد کافی و بلوغ فکری، اصلی‌ترین پارامترهایی است که باید در پسری وجود داشته باشد تا بتواند به تشکیل خانواده فکر کند. شاید بخواهید بدانید که پسر های مذهبی از چه دختری خوشش میاد؟ این افراد معمولا به دنبال خانم‌هایی هستند که معیارهای اعتقادی، دینی و عملی مشترکی داشته باشند. شاید  هنوز ندانید که پسرها با چه دختری ازدواج میکنند . در ادامه به مهم‌ترین پارامترهایی که مردان را جذب ازدواج می‌کند می‌پردازیم.

 

حتما بخوانید: جذابترین ایده های سورپرایز سالگرد ازدواج

 

1-خانم هایی با رفتار متین و دخترانه

1-خانم هایی با رفتار متین و دخترانه

یکی از مهم‌ترین عواملی که آقایان را به ازدواج با فردی تشویق می‌کند، رفتار متین و دخترانه‌ای است که از فرد موردنظر مشاهده می‌کنند. معمولا، خانم‌هایی که رفتار خشن، مردانه و پرخاشگرانه‌ای دارند، اصلا کاندید مناسبی برای ازدواج نیستند. خانم‌هایی که رفتارهای مردانه از خودشان نشان می‌دهند، اصلا برای آقایان جذاب نیستند. پس اگر بخواهید بدانید که پسرها از چه دخترایی خوششان می آید برای ازدواج، نوع رفتار مهم‌ترین عامل جذب و دفع خانم‌ها برای آقایان است.

 

2-خانم هایی با هدف و برنامه

2-خانم هایی با هدف و برنامه

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در ذهن آقایان ثبت می‌شود، سبک زندگی فرد موردنظرشان است. درواقع، خانم‌های بی برنامه، بی نظم و بی هدف، هیچ جذابیتی برای آقایان ندارند. آقایان برای زندگی موفق‌شان، نیاز به همراه دانا، مدیر و بافکر دارند. این ویژگی‌ها در خانم‌هایی که بی برنامه زندگی می‌کنند اصلا دیده نمی‌شود. پس اگر می‌خواهید هرچه زودتر وارد زندگی مشترک شوید، سعی کنید بهترین برنامه ریزی را در زندگی انجام دهید و وقت‌تان را به کارهای روزمره و عادی نگذرانید. یادتان باشد، هرچه بیشتر برای خودتان ارزش قائل باشید و زمان هر کاری را در زندگی‌تان مشخص کنید، بیشتر موردتوجه اقایان قرارمی‌گیرید.

اولویت بندی در زندگی، انسان‌ها را جذاب‌تو نشان می‌دهد. سعی کنید، با برنامه ریزی، اولویت‌های زندگی‌تان را مشخص کنید.

 

3-خانم های دانا و باهوش

3-خانم های دانا و باهوش

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که یک خانم را در نگاه آقایان جذاب و کاندید مناسب ازدواج می‌کند، دانایی و هوش است. معمولا، خانم‌هایی که ازنظر تحصیلات، سطح اطلاعات و هوش، در رتبه خوبی قراردارند، برای ازدواج خیلی مناسب‌تر از دیگر افراد هستند. درواقع، شاید برای روابط سطحی و دوستانه چنین موضوعاتی ملاک انتخاب نباشد، اما آقایان به چنین موضوع مهمی، زمانی فکر می‌کنند که قرار است مدیریت و آینده زندگی‌شان را با خانمی تقسیم کنند. در چنین موقعیتی قطعا هوش و اطلاعات، یکی از ملاک‌های انتخاب است.

 

حتما بخوانید: کادو تولد برای آقایان چی بخریم؟

 

4-خانم های مهربان با ویژگی زنانه

4-خانم های مهربان با ویژگی زنانه

شاید خانم‌های مقتدر، مغرور و خشن در نگاه اول و در یک ارتباط دورادور جذاب به‌نظر برسند، اما برای یک عمر زندگی، آقایان نیاز به یک همدم مهربان، دلسوز با ویژگی‌های زنانه دارند. درواقع، آن‌ها حتی به خانمی با ویژگی مادرانه و دلسوزی مادرانه احتیاج ندارند و از چنین خانم‌هایی دوری می‌کنند. چیزی که مردها را برای ازدواج و پذیرش مسئولیت آماده می‌کند، حس آرامشی است که با مهربانی زنانه و عاشقانه کسب می‌کنند. این حس التیام بخش تمام لحظات سخت زندگی آن‌ها است. پس بدیهی است که پسرها از چه دخترایی خوششان می آید برای ازدواج کردن.

سعی کنید برای مهربانی حد و مرز قائل شوید. همه چیز بدون اندازه، تلخ می‌شود. پس به انداره مهربان باشید.

 

5-خانم های مستقل و به دور از وابستگی

5-خانم های مستقل و به دور از وابستگی

وابستگی به معنای بیمارگونه‌ای که در روانشناسی مطرح می‌شود، یکی از اصلی‌ترین علل دور کردن آقایان محسوب می‌شود. اگر خانمی در ارتباط با فرد موردنظرش، وابستگی بیش از حد نشان دهد و هیچ نشانی از شخصیت مستقل و خود ساخته نداشته باشد، بی‌شک در زمان اندکی، مرد را ازدست می‌دهد. مردان هیچ علاقه‌ای به نزدیک شدن و زندگی با زنان وابسته ندارند. این مدل خانم‌ها، پسران مجرد را دچار خفگی و ترس از ازدواج و نزدیک‌تر شدن می‌کنند. پس سعی کنید، شخصیت مستقل خودتان را حفظ کنید و برای نزدیک شدن به افراد، وابستگی را از خودتان دور کنید.

 

6-خانم های نچرال و با اعتماد به نفس

6-خانم های نچرال و با اعتماد به نفس

شاید شما هم با خانم‌هایی مواجه شده باشید که اعتماد به نفس پایینی دارند و زمان نگاه کردن به خودشان در آینه، عیب و ایرادهای‌شان را بیشتر از خوبی‌ها و امتیازات می‌بینند. این مدل خانم‌ها دقیقا افرادی هستند که در زمان کوتاهی، پسران جوان را از انگیزه ازدواج دور می‌کنند. قطعا زندگی با دختری که هر روز یک عیب جدید در خودش کشف می‌کند و هیچ اعتماد به نفسی ندارد، حس خوبی نیست. پس اگر بخواهید اطلاعات دقیقی به شما داده شود که پسرها برای ازدواج دنبال چه تیپ دخترایی هستن، می‌توان گفت دخترهایی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از چهره طبیعی‌شان رضایت دارند، بهترین گزینه برای ازدواج آن‌ها هستند. خانم‌هایی که با آرایش زیاد و عمل‌های جراحی متعدد سعی می‌کنند اعتماد به نفس‌شان را بالا ببرند، معمولا هیچ جذابیتی برای آقایان ندارند.

سعی کنید از چهره‌، ظاهر و موقعیتی که دارید، شکرگذار باشید و برای ارتقاء آن تلاش کنید. اعتماد به نفس را در تمام ابعاد زندگی، نشان دهید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره آزمایشات قبل از ازدواج و مقدمات عقد محضری

 

7-خانم های شاد و سرزنده

7-خانم های شاد و سرزنده

زندگی پر از بالا و پایین‌های متعدد است. اگر در زندگی همراه و همدم خوبی نداشته باشید، قطعا موفقیت چندانی کسب نمی‌کنید. همراهی یک خانم شاد، موهبتی است که آقایان در آرزوی آن هستند. در نقطه مقابل این موضوع، خانم‌های ناراضی، غرغرو و بهانه گیر قراردارند. آن‌ها در تمام لحظات شیرین زندگی، بهانه‌ای برای شاد نبودن پیدا می‌کنند. اگر چنین رفتارهایی دارید، بدانید که گزینه مناسبی برای ازدواج نخواهید بود. سعی کنید، روحیه مثبت را در خودتان تقویت کنید و با آرامش، شادی، دید مثبت و امید به زندگی، مرد زندگی‌تان را به سمت و سوی ازدواج هدایت کنید. شوخ بودن و سرزندگی را در اولویت زندگی‌تان قراردهید.

اگر شما انسان شادی در زندگی مجردی‌تان نباشید، قطعا متاهلی شاد و موفقی نخواهید داشت.

 

8-خانم های قدرشناس و محترم

8-خانم های قدرشناس و محترم

یکی از ویژگی‌هایی که همه ما انسان‌ها جذب آن می‌شوید، قدرشناسی است. زمانی که از زحمات ما قدردانی می‌شود، در اوج لذت هستیم و دنیا را جای زیبایی برای زندگی می‌بینیم. قدرشناس بودن یک خانم، حاصل تربیت صحیح خانوادگی است که به او منتقل شده‌است. قطعا، مردان با مشاهده این ویژگی چنان شگفت زده عاشق می‌شوند که نمی‌توانید تصور کنید. خانم‌هایی که زحمات کوچک مردان را بزرگ می‌بینند و برای قدم به قدم تلاش آن‌ها احترام قائل هستند، بهترین گزینه برای ازدواج درنظر گرفته می‌شوند.

خانم‌هایی که ارزش محبت را نمی‌دانند و همیشه طلبکار هستند؛ کیس مناسبی برای ازدواج نخواهند بود

حتما بخوانید: مردانی که هرگز با شما ازدواج نمی کنند را بشناسید

 

9-خانم های با اصالت و اهل خانواده

9-خانم های با اصالت و اهل خانواده

یکی از ویژگی‌هایی که مردان اهل زندگی به دنبال آن هستند،‌علاقه‌مندی زنان به خانواده است. معمولا، خانم‌هایی که در خانواده‌ای با اصالت رشد کرده‌اند، به میزان فاحشی علاقه‌مند به خانواده و زندگی‌شان هستند. درواقع، برای پاسخ به سوال پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند؟ می‌توان گفت که خانم‌های اصیل و خانواده‌ دار، اولویت بالایی برای زندگی و تشکیل خانواده دارند. معمولا، آقایان در برخورد با چنین خانم‌هایی، اطمینان بیشتری در دل‌شان احساس می‌کنند و قبول مسئولیت زندگی مشترک برای‌شان آسان‌تر می‌شود. برعکس، پسرهایی که اهل زندگی این‌چنینی نیستند، به دنبال دختران آزاد و دور از خانواده هستند تا بتوانند نهایت لذت را در دوره کوتاه دوستی تجربه کنند؛ بر همین اساس به این مدل پسرها توصیه می‌شود که با دوست دختر خود ازدواج نکنید. زیرا عاقبت ازدواج با دوست پسر یا دوست دختر، در چنین روابطی که اصالت خانوادگی و شخصیتی افراد سنجیده نمی‌شود و ملاک انتخاب، آزادی عمل و بی بند و باری طرف مقابل است، آسیب شدیدی در انتظار دختر و پسر است.

 

10-خانم های حساس به آراستگی و نظم

10-خانم های حساس به آراستگی و نظم

مردها از کودکی، ساعات زیادی را خارج از خانه به سر می‌برند. آن‌ها معمولا زمانی به خانه می‌آیند که خسته و فرسوده از اتفاقات خارج از منزل هستند. پس در چنین شرایطی، وجود همدمی آراسته و منظم، کمک بزرگی است تا نگرانی‌ها و استرس‌ها را در پشت در خانه جا گذاشته و وارد خانه شوند. خانم‌هایی که همیشه آراسته هستند و به ظاهر خودشان اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی برای ازدواج خواهند بود. نظم در زندگی نیز، گزینه دیگری است که خانم‌ها را جذاب‌تر و قابل اعتمادتر برای شروع زندگی مشترک نشان می‌دهد.

 

11- دخترهایی که سوپرایز کردن را بلد هستند

پسران همچون دختران صاحب احساس هستند و طبیعی است که بخواهند خوشحال شوند. دخترانی که سوپرایز کردن را بلد هستند به عنوان یک فرد ایده آل برای پسران مطرح می‌شوند زیرا به خوبی می‌دانند که چگونه دل همسر خود را به دست بیاورند و زندگی را همیشه پر از شور و نشاط نگه دارند.

یکی از راه‌های سوپرایز شدن پسران، کادو گرفتن به مناسبت‌های مختلف و حتی بی دلیل است. بهترین کادوها برای سوپرایز کردن پسران و مردان را در زیر ببینید:

 

ست لاکچری قمقمه جیبی

قیمت: 850 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,580 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,570 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 990 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,200 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,450 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,600 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,350 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,580 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

قیمت: 1,480 هزار تومان

برای خرید و مشاوره با شماره 09122889628 تماس بگیرید

 برای دیدن موارد بیشتر پیغام بدهید

 

 

خلاصه مطلب

اگر بخواهید بدانید که چطور می‌توانید کاندید مناسبی برای ازدواج باشید، باید ویژگی‌های فردی‌تان را ارتقا دهید. آقایان معمولا به خانم‌های شاد، سرزنده، مهربان و قابل اعتماد فکر می‌کنند تا در کنارشان زندگی شیرین و پر از آرامشی تجربه کنند. سعی کنید، زندگی مجردی زیبایی برای خودتان بسازید تا در متاهلی هم، موفق باشید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سوال خود را بپرسید
سفارش کالا و خدمات مجالس
در حال گرفتن اطلاعات...
در حال گرفتن اطلاعات...
نظرات کاربران روی این مقاله
Home
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به نظر اگ به عشق میخاید برسید

نیاز نیست هیچ کدوم از این کارارو انجام داد

اگه طرف خود واقعی شما رو دوست نداشته باشه ، چه بدردی میخوره؟

اصن میشه اسمش رو گذاشت عشق؟

ادما متفاوتن و همینه که عشق های (منظورم زن/مرد عاشق*) افراد با هم فرق میکنه

این اطلاعات بد نیس اما برای عشق واقعی نیازی بهش نیست

توی زندگی عشقیتون موفق باشید

پاسخ
محمد امین
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

از ۷ تا ۱۱ خوبه ولی بقیش مهم نیست

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید